luni, 19 ianuarie 2015

EXPERIMENT CU .....ZĂPADĂ!

Pentru că săptămana aceasta vorbim despre Fenomene ale naturii în anotimpul iarna , m-am gandit că cel mai potrivit varstei este un experiment, dacă poate fi numit așa, cu și despre zăpadă!
Asa că, astăzi la activitatea de Cunoașterea mediului am avut parte de un experiment deosebit!
Am adus de afară puțină zăpadă pe care am pus-o într-un recipient mai mare , din care am observat-o, am pipăit-o și am constatat că este albă, rece, și că atunci cand o atingem ne îngheață mainile și ni se udă!
După ce am pus zăpada în cateva eprubete, le-am dat din mană în mană pentru a vedea ce se întamplă! O parte din eprubete le-am pus pe calorifer și am observat că  din acestea  zăpada s-a topit mai repede!
Zăpada din recipientul cel mare a fost observată și cercetată mai mult timp , deoarece s-a topit mai greu!
Toți copiii au participat cu interes și au fost foarte încantați de activitatea de astăzi!




























Un comentariu:

  1. Ideea acestui experiment am preluat-o de la o colegă din Drăgășani, educatoare Simona Alexandra!

    RăspundețiȘtergere