marți, 22 noiembrie 2016

Cunoașterea mediului - Convorbire si fisă în caietul special



Săptămana aceasta vom desfășura proiectul tematic Noi suntem romani si suntem europeni!
La DȘ Cunoașterea mediului am purtat cu copiii o convorbire foarte plăcută despre țara noastră și despre strămoșii noștri, astfel că la sfarșitul activității copiii au fost capabili să răspundă la întrebările :
Ø  Cum se numește țara noastră?
Ø  Ce limbă vorbim?
Ø  Cum se numește orașul nostru?Dar județul?
Ø  Care este capitala țării noastre?
Ø  Ce forme de relief se găsesc în țara noastră?
Ø  Care sunt simbolurile țării?Ce culori are drapelul Romaniei?

Formele de relief le-am observat pe hartă .Astfel, urmărind harta , copiii au putut afla că în țara noastră există Munții Carpați, Marea Neagră, Dunărea, dealuri și campii.
Pe baza acestor informații am rezolvat sarcinile din caietele speciale.



























După ce am lucrat pe centre , unii copii au colorat drapelul ,alții au desenat în conturul țării, iar alții au construit Cetatea Sarmisegetuza, am învățat cantecul Sunt roman!



Sunt roman, roman voinic
Tra, la , la ,la
Și n-am teamă de nimic  tra.....
Romania-i țara mea tra....
Drag mi-e să trăiesc în ea tra....

Măi dușmane, te ferește tra....
Că romanul nu glumește...
Nu te-atinge de hotare....
Că sărim cu mic cu mare...






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu